Friday, June 11, 2010

sgt tak suka bila camni..

sesungguhnya aku sangat2 sangat2 sangat2 tak suka bila camni..
iaitu : TAKDE KETA NAK BERGERAK KE MANA2. terutama nya la HARI INI.

mana keta?
keta CLK aku --> masuk workshop. sbb nk kena tukar baju dia sbb baju dia dah super comot. maka tinggal la si ALTIS pujaan hati tu je spjg 3 minggu ni ngan kami..
keta ALTIS aku plak --> en.hubby kidnap. dah la tak warning awal2. dah la TAK NAK cakap nak buat apa. kot2 dia eksplain yg dia ada kerja urgent n perlukan keta tu, bleh la jugak dipertimbangkan elok2.. adeh la.. dah la nk guna keta tu SEHARIAN. hmm...

kenapa nak guna sgt keta tu hari ini?
  1. arini aku pindah opis. of course la nak keta. nk munggah. logik la kan? well.. of course la movers akan angkut brg2 lain. tapi PC? fail2 sulit? dsbnya yg movers xleh nk angkut tu camner??? dah la dua2 staf aku tu mmg xde keta. hmmm...
  2. aku mmg plan nk balik umah jap lagi. kain xsempat sidai pagi tadi.. nk kemas kain baju nk balik umah parents lagi petang karang.. (dah la en.hubby dah warning awal2, "punch card je, amik awak, amik budak2, terus gerak blk bangi") hmmm lagi...
  3. habis segala program aku yg aku dah planning since seminggu lepas, khusus utk waktu rehat hari jumaat ni yg panjang terpaksa kensel. hmmm jugak...

nape xleh nk kawteam ngan en.hubby???
dah cakap dah.. tapi.. hmm....

3 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

sabau2 kak ann..lenkali kali kena guna taktik doa pelembut hati..kasi fuh2 sket kat en somi..:)

psstt2.. kalu kena kat saya mau merajuk le..:P

pippipa said...

tu la angah lenkali blajo bawak manual.. ahahaha. boleyla jugak pinjam kete ipah ke viva abah ke

Diamilikku said...

hurm...memang susah bila tinggal satu kete je kan...tapi bila mood *dalam hati ada taman* nak berkepit je ngan hubby...syiookk jugak ada satu kete je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails