Saturday, June 5, 2010

My 1st Contest : CONTEST KASIHNYA ATUK

>>STICKY ENTRY<<
sila skroll down utk entry terkini, wokeh!

Asyraf masuk 2 tahun arini.. a.k.a.. arini birthday Asyraf!
so, bersempena birthday Asyraf kali ni, aku nk try buat contest skit..
--> CONTEST KASIHNYA ATUK.
 uiks! pesal plak besday Asyraf, si atuk yang dapat nama??
sebabnya.. Asyraf ni SANGAT SANGAT SANGAT lah manja dengan atuknya tau.. iaitu abah aku. tak tau la nape.. tp terasa cam bonding antara dorg dua ni kuat semacam. klau Asyraf ada dekat2 ngan si atuk, harus xde chan la cucu2 abah ku yg lain itew utk dekat ngan atuknya. hahaha..!!! atau.. maybe sebab besday dorang dekat2 kot..
Asyraf : 5 Mei, Atuk : 5 Jun 
(ha.. tu la antara sebab nape tempoh contest aku ni antara 5 Mei 2010 hingga lah 5 Jun 2010..)

so, back to the contest, 
syarat2nya, aku rasa mudah je.

1) semestinya terbuka kpd semua bloggers yg berminat & digalakkan jadi FOLLOWER blog Voices of My Heart ni. (x wajib.. tp klau korang follow, insya Allah aku akan follow balik - x salah, kan.. tambah kenalan!)
2) Buat 1 entry  pasal contest ni bertajuk "CONTEST KASIHNYA ATUK"
3) Tepekkan banner di sidebar anda ye.. jangan lupa link back kat entry ni tau!
4) Oh, paling penting tepekkan SATU (1) gambar anak korang yang tengah bonding2 ngan atuk memasing ye... utk sesapa yg belum ada anak sendiri, anak sedara pun bleh.. (seboleh2nya gambar tu biarlah terang & jelas, k! xde la aku sakit mata nanti. hehe..)
** klau gambar atuk xde, nenek/opah/uwan pun boleh.. ;)
5) Seboleh-bolehnya, usia anak tu antara 0 - 5 tahun lah ye..
6) Tinggalkan backlink entry korang tu di comment entry ini dgn cara kt bawah ni, supaya aku senang jejak entry korang tu dengan jayanya. (*credit to iz-ann for the tips!)


Ok itu sahaja syarat2nya. Tiada slogan diperlukan...ngeeeeeeeeeeeee..
seperti mana yg aku tulis kt atas tu, contest ini akan berlangsung genap2 sebulan
(5/5/2010 hingga 5/6/2010)

hadiah??
dah ada dah...!! bleh refer SINI yerk! hihi...
    ha.. adiah, aku lum sempat gi survey lagi. tapi akan diapdet secepat mungkin. 
tp yang pastinya, akan ada LIMA (5)  PEMENANG.
lima? lima? lima?
YA!!! 5 PEMENANG!!!
(bukan buku 555 ye! hehe..)
kenapa 5? 
sebab Asyraf kan lahir 5 Mei.. atuknya plak 5 Jun.
tapi... adiahnya xde la grand bebenor smpai tahap TV LCD 42" tu.. 
aku pun tengah semput2 pujuk en.hubby beli tv baru. ahaks!

hadiah?? 

68 comments:

zai kulim said...

wah..wajib join nie

Ace said...

Happy Birthday to Asyraf...

*nak kena gi tangkap gambar dah ni* heheh...

O said...

atuk jer ker? nenek? Opah? uwan? =D

ann @ hatiberbunga said...

nenek? opah? uwan? ha.. bolah lah jugak. hehe..

Mayiskandar said...

happy besday asyraf...

emran reza said...

ann dearie...
mama emran dh join ni...hehehe

http://emranreza.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk-by-ann.html

to asyraf, hepi besday dear...!! ;-) be a good boy okehhh ;-)

UNAI said...

menarik arrr kontest nih!! :-p

notti netti said...

happy besday budak tecik:)

ann @ hatiberbunga said...

hepi..! hepi..! hepi..! ... BIRTHDAY.. hihi..

♥cikmOt♥ said...

salam ann...saya datang singgah...dari sana...

mekasih sebab invite saya join kontest...tapi malangnya sebab tak pat join tau...sebab???anak2 saya takde atuk, takde nenek...ada pun ma jek...sebab somi saya yatim piatu...sob...sob...pepun saya ada cadangan untuk ann untuk memudahkan penganjur2 kontest...ann klik kat bawah ni...


cadangan untuk mereka yang menganjurkan contest...mesti baca

ann @ hatiberbunga said...

tq so much for the tips!
dah masukkan dah dlm syarat2 tu.

thanks again, iz-ann!

♥cikmOt♥ said...

sesama ann
mudahkan...just klik jek...so tak perlu nak taip url bagai...lalala...hatiku berbunga...:p

::Kak Sambal:: said...

Salam perkenalan, saya join contest ni...
Contest Kasihnya Atuk

alinalan said...

salam Ann, Kami join yer.
Contest Kasihnya Atuk

nad said...

salam
mamazakwan nak join contest :)

Contest Kasihnya Atuk

~dYaHaHa~ said...

salam....nak join...


CONTEST KASIHNYA ATUK

Imaan09 said...

Besnyeee..memartabatkan atuk-atuk n nenek-nenek..ok, nak join ye tuan tanah..
Contest Kasihnya Atuk

ann @ hatiberbunga said...

mamalyna, mommamia, nad, dyahaha & imaan.. hamba dah terjah blog2 mu itew...

good luck u all! hihi..

Anonymous said...

hye saya datag hantar link contest heheh
http://ibudamia.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnye-atuk.html

eija_sweetmama said...

salam perkenalan..
sy dh joint..ini link sy...
http://mamakerry.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

nnti inform ek ..kalo ade yg x ok..TQ.

ann @ hatiberbunga said...

nana.. eija..
tq sudi join contest ku ini..

tp u all x letak backlink spt mana yg saya minta..
klau x keberatan, hopefully u all bleh perbetulkan dahulu.

tqvm!

eija_sweetmama said...

salam ann, sorry...ni backlink nye..

"CONTEST KASIHNYA ATUK"

TQ.

Emacupcake said...

salam perkenalan..
me da joint contest u..

ni my link..

http://emacupcakes.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

tq..

ann @ hatiberbunga said...

emacupcake..
tq sudi join contest ku ini..

tp ema x letak backlink spt mana yg saya minta..
klau x keberatan, hopefully ema bleh perbetulkan dahulu.

tq, dear!

diya said...

salam kenal,

saya nak join k..
ape2 yg xcukup syarat...sile bgtaw

http://diyalova84.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

Don & Nor said...

OK Ann.
Nor minta izin join gak ni...ekekek
http://donnor08.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

HANNA PLEASURE said...

nak sibuk2 join gak..hehehe
http://soclose2213.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

Emacupcake said...

salam...

saya da perbetulkan..

harap da okay..hehehe..tq

da waat backuplink

"CONTEST KASIHNYA ATUK"

marshalizadotcom said...

Salam saya dah join..
Ni link nya...

CONTEST KASIHNYA ATUK

Kalau xlengkap bgtau ye...TQ!!
(^_^)

oYa said...

sekadar mencuba

CONTEST KASIHNYA ATUK

mekasih..

kakngah said...

nak joint gak wey...

contest-kasihnya-atuk

Shamz + Fieza = Muiz said...

Salam perkenalan.. nak join gak..

http://kasihabadi03.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

Nida n' Hanafi said...

Salam perkenalan..

Nida join ye.. moga2 ada rezeki buat anakku Nur Hanisah dan atuknya, Hajah Zauyah..aminnn

http://nisajijah.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

Unknown said...

salam kak..sy baru je join kontest nih...hope dapt laa p tgk kat blog sy yee...

Contest Kasihnya Atuk

Anonymous said...

ala.. ad pic maCy ngn atok j..anak xde..ki3

Orked said...

salam awak,

ni link kite http://ometomeiorked.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

salam kenal kasihnya atuk

ibu_Arifa said...

Salam perkenalan..

saya nak join jugak contest best kat blog akak ni. ni link entry saya:

contest kasihnya atuk

sila ke blog saya yer..

terima kasih :)

Rudy said...

Salam ...

nak masuk sama gak!
http://rudy22rudy.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

Diamilikku said...

salam kenal...nak join jugak contest nih..Rasa2 macam dah ikut semua syarat2nya...tapi tak taulah..mohon puan penganjur semak dan tinggalkan jejak yer...

Contest Kasihnya Atuk

Widurisha said...

Salam,
saya pun nak join juga contest ni...
ni link saya...
Contest Kasihnya Atuk

Minta inform kalau tak cukup syarat yer...
thanks

Unknown said...

wow!! intersting!! tp mcm tak de harapan je..sbb pic2 lain sume cute je..huwaaa

ummi sofiyyah said...

salam ann,

dah lama buat entry tp lupa nak letak komen.. sib baik x tamat lg..kalau x mesti menyesal punye...hihi

ni linknyer yer..
http://zahirahsofiyyah.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

jemput la dtg jengah..tq

ummi sofiyyah said...

nak try buat back link kat komen.. supaya tuan rumah x pening..

Contest Kasihya Atuk

ann @ hatiberbunga said...

ummi sofiyyah..
ha.. nasib baik perasan yerk!
klau x, pepasal je cicir. huhu...

suelynnda said...

salam ann,
saya pun nak join gak arr.lama dah tak join contest nih,
ini lick saya yer--> http://syurgakasih.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

suelynnda said...

lupa lak back link dia.

contest kasihnya atuk

Ibu Ayra said...

happy burzday to asyraf dan happy besday in advance to atuk asyraf...

ann, ros dah join.
http://rosrusli.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

TQ...

Ibu Ayra said...

ann, sori silap format...
nih lagi sekali...

Contest Kasihnya Atuk

kalau tak cukup syarat, inform ya...tq ann...

Anonymous said...

salam perkenalan..

"CONTEST KASIHNYA ATUK"

fadzreenwondergirl said...

contest-kasihnya-atuk

Alya said...

salam..sy pon join.. sy nk try buat..tp xpasti mcmana caranya:

http://fasyafrina.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

ibu MZW @ farah idayu said...

Salam...saya baru je join..sila jenguk blog saya ye ;) kalo ade xlengkap sila bgtau ea? tq..

Contest Kasihnya Atuk

fadzreenwondergirl said...

thanks a bunch for the alert!

i dah update

this is it ~

http://geniustapimalas.blogspot.com/2010/05/contest-kasihnya-atuk.html

maribeli said...

salam, hepi beday asyraf...saya join yer...ni link saya

CONTEST KASIHNYA ATUK

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

Salam..

zai join ok

CONTEST KASIHNYER ATUK

Mummy Nurul said...

salam ...saya join ya...

CONTEST KASIHNYA ATUK

thaqif amsyar said...

salam perkenalan,

mama aqif nak join jugak untuk tok mek aqif :)

contest kasihnya atuk

ieyza said...

salam ann
join yerr

http://ieyza83.blogspot.com/2010/06/contest-kasihnya-atuk.html

macehhh

AntuGorgon said...

Turut serta meemriahkan.. :-)

http://adedory.blogspot.com/2010/06/contest-kasihnya-atuk.html

anin said...

salam
ini entry anin

contest kasihnya atuk

eiNa said...

saalam ..
saya dah join jugak.. cepat terjah!!

contest kasihnya atuk

ima-life said...

nak join gak sila terjah yek..tq

Contest Kasihnya atuk

Myalycia said...

salam Ann..
saya nak join contest jugak..
ni linknya :

http://myalycia.blogspot.com/2010/06/contest-kasihnya-atuk.html

tq ;)

O said...

daku tak dapek nak jOin ye laling..
gamba ngan atOk/Opah/nenek etc nan adO..

bravO yer kepada cOntestant sekalian =)

BUNGA said...

salam perkenalan...
last minute join. (masih boleh terima lagi ker?)

http://bungacokelat.blogspot.com/2010/06/contest-kasihnya-atuk.html

tq.. :)

♥MAMA♥ said...

salam pkenalan..
huhuuu harap2 dterima lg entry mama ni,last minit baru jumpa ;-(

contest kasihnya atuk

Anonymous said...

Saalam ziarah tuan rumah... last minit baru jumpa entry ni... hari ni last day kan. hopefully penyertaan diterima... rasanya.. semua syaratpun dah dipenuhi... silalah jenguk2 ye....

http://ninieshare2u.blogspot.com/2010/06/contest-kasihnya-atuk.html

Diyana said...

SALAM.jam saya 11.22 malam.bulih lg kan nak join,blom 6 jun lg.heh.

CONTEST KASIHNYA ATUK

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails